skolan

sitter här i skolans biblotek och gör inget, min sista lektion börjar 15:30, och det är kör. är inte så bra på att sjunga men har heldre kör en typ psykologi B,  dom lektioner jag valde först blev inte av för det va för några som hade valt dom :( så fick välja mellan dom andra och då valde jag kör och kulturmöten istället för psykologi B och något mer jag inte kommer ihåg vad det var :P oc h så har jag kulturmöten men det va mitt första handsval.  ska kolla runt på lite sidor nu, skriver mer när jag kommer hem, pusshej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

hur gick det på kören? vilken stämma fick du?

2008-08-27 @ 19:50:44
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund

okej. det blir säkert bra du kommer säkert få göra några övningar i sopran stämman om du inte kan ta dom så bliru nog alt :P

2008-08-27 @ 20:07:55
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0