Amanda här 20.33

Hejhej nu står säkert Elin i kön till pluto en av dom stora ungdoms krogarna. Där jobbar dock min gamla lärare. I alla fall det sista hon sa till mig innan hon gick va "uppdatera min blogg" så jaa här är jag sitter och vet inte vad jag ska skriva. Men tänkte bara säga att hon är där nu. Dock är jag inte så jätte orolig eftersom hon är med Bruno och sen ska morbror som är taxichafför köra hem dom så lite säkert känns det ju. Men det är så sjukt min lilla lilla storesyrran på en krog. Jaa jag hade inte ens kunne tänka mig hur denhär dagen skulle bli. Hoppas hon har det roligt. Och det va faktist jag som fick styla henne så nu ser hon lite äldre ut i alla fall men hon är så extermt kort så hon kommer säkert visa legg

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; ja visst!

2008-07-09 @ 22:12:51
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: Jennie

hoppas hon har de roligt då!

2008-07-10 @ 19:12:47
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0