Amanda här

Hej amanda här. Ville bara skriva ett litet inlägg så min syster kommer en plats närmare mest aktiva listan för jag vet hur jobbigt det är när den andra är där och får typ 1000 läsare då man själv bara har runt 100. Så ja jag gör allt för att få min syster där. Och du anonyma som skrev att det inte är intressant att bara skriva att " jag maserar systers axlar" man skriver sånna inlägg bara för att komma dit och när man är där så skriver man mer "värda" inlägg. Men om du inte vågar stå för vem du är så kan du lika järna hålla käft. Tack för mig.  

Kommentarer
Postat av: Rebecca-Allt Utom Räkor

Fast det är faktiskt lite så.
Har man inget att skriva kan man lika gärna skita idet. För ingen kommer tillbaka om man bara skriver skit iallafall.

Men att vara anonym är fegt

2008-05-18 @ 21:11:10
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0