helt slut

itter här och lyssnar på musik, jusst nu lyssnar jag på Tokio Hotel. det var ett tag sen man lyssna på dom.
Har fortfarande ont i huvudet och kroppen och så är jag helt slut. Nu ska jag fråga om jag får ta mammas dator och skriva på min APU-raport. och sen tror jag ska lägga mig i sängen och läsa, ska ha läst en klassiker tills på tisdag. Kommer inte klara det men kan i alla fall läsa lite mer än vad jag har gjort. Har sett filmen så jag vet vad som händer så min lärare kan inte veta om jag har läs eller inte.

Kommentarer
Postat av: Amanda

okej, bajsa
vill sjunga med dig! nej inget sitter här och kommentarer olika bloggar skriva lite inlägg och försöker komma på mest aktiva litsan haha lol.

2008-05-17 @ 15:03:44
URL: http://DumpaMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0