lite om mig

Namn:  Elin
Födelsedag: 9 Junli
Hemstad: Västerås 
Ögonfärg: Blå/Grön/gul/guldbrun
Hårfärg: är mörkblond egentligen men har färgat håret svart/brunt
Längd: 1,58 typ hehe lite pinsam
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: vet inte
Stjärntecken: Kräfta
Sko stlk: 36/37
Är dina föräldrar skilda: Jaa
Kär?: ja, nej eller jag vet inte.
Skor idag: mina guldiga ballerina
Din svaghet: är väldigt blyg
Dina rädslor:  förlora min älskade syster, spindlar, ormar och små kryp 
Mål för det här året: vet inte.
Mest använda fras på msn: mm
Det första du tänker på när du vaknar:  orkar inte gå upp
Dina bästa kännetecken : vet inte
När går du och lägger dig : någon gång mellan 22:00 och 00:00
Mest saknade minne : Turkiet 07 och när jag var liten

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor:
vet inte
Hur vill du dö: jag vill dö fort så jag slipper smärtan
Vem av dina vänner är mest lik dig: ehm, ingen tror jag
Vem är högljuddast: ehm, vet inte
Vem får dig mest att skratta: Amanda (Dumpamig.blogg.se       tryck här)
Vem har du känt längst: vet inte
Vem är blygast:  JAG
När grät du mest: när jag inte orkar mer och bryter ihop (händer väldigt sällan)
Vad är den bästa känslan i världen: att va kär
Vad är den värsta känslan i världen: känna sig hatad
Vart vill du bo i framtiden: Vet inte
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara:  vet inte det är så mycket jag vill ändra
Hur länge tror du att du kommer leva: vet inte


Har du någonsin
Varit kär:
  Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: nej
Föreställt dig ditt ragg naken:  nej
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: ja
Gråtit i skolan: Nej
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Ja, men är för kort :(
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag:  vet inte
Sett en död människa: vet inte, tror det
Druckit: Ja
Varit på scen: Ja och aldrig mer, har scenskräk
Snattat: Ja
Varit full: Njae lite
Retats: Ja
Blivit nerslagen: nej

Du?
Svär:
händer väl
Sjunger bra: jag vet inte
Dushar dagligen:  JA
Tycker att du är attraktiv: NEJ
Kommer överens med dina föräldrar: ja
Gillar åska: nej
Spelar något instrument: nej
Äger en iPod: nej
Går till kyrkan: nej
Sover med gosedjur: ja
För dagbok: nej
Dansar i regn: nej
Sjunger i duschen: nej


Vem var den senaste personen

Du nuddade:  Amanda (dumpamig.blogg.se    tryck här)
Du pratade i tfn med: Mamma
Msnade med: vet inte
Du kramade: Amanda (dumpamig.blogg.se   tryck här)
Du skällde på: ingen
Sportade med: vet inte


Senast du
Skrattade:  Idag
Grät: några dagarsen
Filmen du såg:  hairspray
Tuggade tuggumi: Idag
Drog ett skämt:  vet inte
Sång du sjöng: Transylvania - McFly


Kommentarer
Postat av: Shirin

du fyller ju fan 2 dgr efter moi! =) 7 Juni hära!! =) hahaha

Puss puss

2008-05-12 @ 22:38:18
URL: http://shirinjasmin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0