god morgon

God morgon alla, sitter här i soffan och tittar på vakna med the voice. Darin är där på besök jusst nu, så funderar på att stänga av tv, haha jag tycker inte om honom. aja, idag när jag kommer hem ska jag fortsätta städa mitt rum, eller städa och städa vet jag inte men håller på att paka upp alla mina lådor och slänger saker jag inte ska ha och sånt, hehe jag älskar att spara på saker så det känns jobbigt att slänga massa saker.

nu ska jag stänga av tv innan jag dör, Darin har blivit sjukt ful och hans röst får mig att vilja slå sönder tv. haha

ska snart gå till skolan tyvärr, orkar inte igentligen men aja det är bara att gå dit :P
ha en bra dag, pusshej <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0