handikapad

hejhej, kom nys hem från skolan, ska sätte mig och plugga lite snart, tror jag hehe.

Idag i skolan när jag och två kompisar gick upp för trappan i ljushalen så var det en kille som gick förbi oss och en av mina kompisar typ känner honom. När han gick förbi henne så flina han och sa handikapad. asså orka att han ska vara så töntig,  det har hänt lite saker innan men orkar inte skriva det och jag vet inte äns om jag får skriva det.

Imorron har vi halvstudie dag, så jag slutar klockan 9. jätte kul :P eller inte. haha har bara en lektion så jävla drygt.

nu ska jag gå och titta om det finns något roligt på tv och titta på innan jag börjar plugga. pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0