hejhej

sorry att jag inte skrev något igår. Jag satt framför tv och titta på massa dejtpogram på mtv, jag gör det även nu med, det var vart hela helgen mellan 11:00 och 16:00 så om ni vill se nu så är det "wanna come in?" jusst nu kommer fler olika efter.

igår var jag på bio med Emma vi såg Patrik 1,5  den va skit bra och rolig, den är värd att se :)
när jag kom hem skulle jag på toa och när jag skulle stänga dörran höl jag på att kläma min katts svans :( tycker så synd om henne :(

idag ska jag plugga och så ska jag försöka lägga in bilderna från mobilen. det har inte funkat på ett tag så hoppas det funkar nu :P hehe. vi får se om jag kommer skriva nå mer idag.

ha en bra dag, pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0