hejhej

jag hade kunnat va hemma och sovit lite längre. haha hade bara en lektion idag och så skulle jag prata med min projekthandledare. haha. men jag sov en halv timme längre än vad jag skulle, haha väldigt ovanligt att jag försover mig. min kära syster (dumpamig.blogg.se) kom in och väckte mig, tack Amanda :)

sen när jag haft min lektion sov var skit tråkig och pratat med läraren så gick jag till amandas skola och var med henne och hennes kompisar. Fast jag skulle igentligen bara lämna Amandas plånbok som hon hade glömt på morgonen :P haha. sen följde jag med dom när på stan och amanda köpte ett par jätte snygga jeans och jag köpte en snygg tröja.
 den köpte jag :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

det är lungt syrräään

2008-10-24 @ 16:37:59
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0