Mel Bs man är en hjälte!

Mel B hade just landat från New York på Heathrow i London med sin dotter Angel Iris när en främling kom fram till dem. Mannen var mycket hotfull och skrek "Jag ska hämta en kniv och knivhugga dig!" sedan rykten Mels man Stephen Belafonte in. "Jag är så lyckligt lottad som har en sådan beskyddande man" säger Mel till Daily Star. "Vi reser alltid hela familjen tillsammans och det får mig att känna mig trygg. Jag vet inte vad jag skulle tagit mig till om inte min make hade varit med mig på flygplatsen. Jag var trött och hann knappt reagera på vad som hände medan han hann agera så snabbt och såg till att vi alla var säkra."



kopierat från posh24.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0